Olot Televisió promou una campanya de publicitat amb rebaixes per fer costat als comerciants d’Olot

Olot TV es posa al costat dels comerciants i promou una campanya de publicitat amb preus rebaixats

Olot TV es posa al costat dels comerciants i promou una campanya de publicitat amb preus rebaixatsEl període de rebaixes ha arrencat amb descomptes importants i amb força a Olot. Durant els dos primers caps de setmana les botigues de la ciutat han estat plenes de gom a gom i els comerciants estan satisfets amb les primeres vendes. Per primera vegada no només els consumidors poden comprar de rebaixes. Olot Televisió ha engegat una campanya que beneficia directament als comerciants. I, atenció, perquè els que hi participin tindran premi.

Conscients que la costa de gener és sempre complicada per tothom, Olot Televisió ha decidit atacar la crisi donant un cop de mà als comerços de la ciutat. Coincidint amb les rebaixes d’hivern, la Televisió de la Garrotxa ha llençat una campanya de publicitat low cost amb descomptes importants. L’objectiu és doble: per una banda fer costat als comerciants de la ciutat i, per l’altre, fer un front comú per promocionar el comerç local. El director d’Olot Televisió, Albert Brosa, ha explicat que “en moments difícils cal ser optimista i pensar en totes les opcions possibles” i per aquest motiu ha insistit en subratllar que “aquesta campanya vol ser una mesura per donar suport al comerç d’Olot, un sector que sempre ha confiat amb Olot Televisió”. Des de fa uns dies diferents comerços de la ciutat s’han interessat per aquest campanya que, a més, vol premiar als comerciants d’Olot. Tots els establiments que s’hi adhereixin entraran en el sorteig d’un mes de publicitat gratuïta per Olot Televisió i la producció d’un espot.