Un olotí participa al concurs per fer l’espot de Nadal d’una reconeguda marca de cava

freixenet_david_terrones

freixenet_david_terronesUn olotí s’ha decidit a participar en el concurs que la marca de cava Freixenet promou per la campanya d’aquest Nadal. Es tracta de David Terrones, un veí del barri de Sant Roc d’Olot amb coneixements del món audiovisual. D’aquesta manera la coneguda marca s’estalviarà una bona part del pressupost que destinava fins ara en la producció de l’espot de publicitat anual.

El vídeo de Terrones es basa en la innocència d’una nena que escriu una carta als Reis Mags demanant una feina per la seva mare. El premi de Freixenet és formar part del seu espot, però també reconeixeran als creadors dels millors brindis. El dia 11 de novembre es tanca el plaç d’entrega dels treballs. D’entre tots els vídeos rebuts es farà una primera selecció, que rebrà un pack de productes de regal. Pels guanyadors, el director Bigas Luna farà una segona selecció, i seran els que formaran part de l’espot, a més de rebre un premi de 3.000 €. Tant el vídeo que consegueixi el número més alt de vots com aquell que sigui més compartit per la gent, passaran directament a la final. Luna també seleccionarà el millor vídeo, que rebrà una beca dotada amb 20.000 €.

Deixa un comentari