Ampliar la gamma de productes per no perdre pistonada

consum_cosmetics

consum_cosmeticsLes grans superfícies comercials també han de buscar fórmules per adaptar-se a les noves necessitats dels clients i no perdre clientela. Avui els expliquem el cas d’una que ha decidit ampliar la secció de perfumeria. Fins ara aquest supermercat només oferia els productes bàsics i, des de fa pocs dies, s’hi poden trobar tota mena de productes de cosmètica i maquillatge, amb atenció personalitzada. I és que la dependenta també s’ha hagut de formar.

Fes clic aquí per veure la notícia a l’OTV a la carta

El Supermercat Consum d’Olot estrena una secció poc habitual dins les grans superfícies comercials; la dedicada al món dels cosmètics. A banda dels productes habituals de perfumeria, la cadena valenciana ofereix productes de maquillatge de qualitat i de gamma alta. Per donar-los a conèixer, aquests dies organitza un taller de maquillatge gratuït. El valor afegit d’aquest servei és l’atenció al client. El consumidor pot fer la seva compra amb el consell de venedores que prèviament s’han hagut de formar.

Ampliar l’oferta, aquest és un dels recursos que les grans superfícies comercials han fet servir per adaptar-se a les necessitats del comprador i a la realitat del moment. Aquest cap de setmana i el vinent, fins el 15 de desembre, encara podran participar al taller de maquillatge.

Deixa un comentari