Les participacions preferents són el que més preocupa als consumidors de la Garrotxa

consum_frame

consum_frame

La principal preocupació dels garrotxins durant el 2012 han estat les participacions preferents que van contractar en entitats bancàries de forma poc transparent. Així ho ha informat l’Oficina de Consum de la Garrotxa, que també apunta que la telefonia continua acumulant la majoria de reclamacions dels consumidors de la Garrotxa.

Fes clic aquí per veure la notícia a l’OTV a la carta

Són les noves instal·lacions de l’Oficina de Consum de la Garrotxa. Situades a la planta baixa del Consell Comarcal volen facilitar l’accés dels usuaris de l’Oficina, que fins al moment es trobava al segon pis de la institució. Des de l’any 2002, quan es va crear l’Oficina de Consum de la Garrotxa la seva activitat no ha fet més que augmentar. Una de les qüestions que més garrotxins ha portat a l’Oficina de Consum durant el 2012 han estat les participacions preferents. La telefonia, tot i que ha baixat en relació als últims anys, continua essent el principal tema de reclamacions a l’Oficina de Consum de la Garrotxa. La segueixen les queixes per subministraments bàsics, els serveis i el comerç.

L’Oficina de Consum de la Garrotxa també organitza activitats per informar la població de diferents temes d’interès de la matèria. Per exemple, els contes per a petits consumidors que aquest 2012 s’han portat a 4 municipis de la comarca o la consulta del mes, la informació que pretén donar resposta a les reclamacions o visites més rebudes durant el mes anterior.

Amb motiu del Dia Mundial del Consumidor, que se celebra el 15 de març, l’Oficina ha posat en marxa un concurs. Entre totes les persones que responguin la pregunta que es planteja (el termini d’antel.lació amb què hem de donar-nos de baixa d’una assegurança) se sortejaran dues entrades per un espectacle al Teatre Principal d’Olot.

Deixa un comentari