Olot revisa setanta cadastres cada dia

oac_cadastre

oac_cadastreL’Ajuntament d’Olot va posar en funcionament una oficina d’atenció al ciutadà dedicada només a revisar els cadastres amb errors en la seva valoració. Des del govern olotí afirmen que l’Oficina està funcionant amb normalitat, i no ha registrat aglomeracions importants. L’oficina està atenent a una setantena de casos cada dia.

Fes clic aquí per veure la notícia a l’OTV a la carta

La revisió dels cadastres erronis afecta a gairebé 4.000 casos, centrats en els garatges de superfície i les finques infraedificades. Per aquest motiu dilluns es va habilitar una oficina d’atenció al ciutadà, que només treballa amb aquestes revisions. L’alcalde d’Olot Josep Maria Corominas es mostra satisfet de com està funcionant aquest espai. De moment, l’oficina d’atenció al ciutadà dedicada a la revisió dels cadastres atén una setantena de casos de forma diària, però la seva intenció és poder arribar a atendre’n més, fins a un centenar de casos cada dia. 

Una forma d’evitar les aglomeracions ha estat l’enviament de cartes per barris, donant un termini per tal de revisar aquests errors. A més, també s’ha agrupat les visites d’APIs per tal d’agilitzar les revisions, perquè aquests agents disposen de carpetes de casos més nombrosos.