El Síndic de Greuges destaca les poques queixes que rep l’Ajuntament d’Olot i la seva rapidesa en les respostes

SINDIC_OLOT

SINDIC_OLOTL’Ajuntament d’Olot rep molt poques queixes en comparació amb altres consistoris de Catalunya. També destaca per la rapidesa en què dóna resposta a les demandes. Són els dos aspectes que el Síndic de Greuges de Catalunya, Rafel Ribó, ha destacat en el seu informe sobre les actuacions dutes a terme a Olot, que ahir va pronunciar en el que ha estat la primera visita que el Síndic fa en un ple municipal. Ribó també va destacar l’aposta de l’ajuntament olotí per evitar la segregació escolar.

Fes clic aquí per veure la notícia a l’OTV a la carta

Era la primera vegada que el Síndic de Greuges de Catalunya, Rafel Ribó, assistia en un ple d’un ajuntament de Catalunya. Ahir ho va fer a Olot seguint el conveni de col·laboració que va signar amb el consistori olotí fa uns mesos. Tot i així, Ribó considerava el conveni i la compareixença d’ahir com a necessaris. 

Ribó va llegir l’informe sobre les actuacions dutes a terme a Olot. Va destacar que, de les 85 queixes rebudes pel Síndic a Olot durant el 2012, només 9 es referien a l’Ajuntament, i la majoria estaven resoltes o en vies de resoldre. El Síndic també va lloar la tasca de l’Ajuntament olotí per respondre ràpidament a les seves demandes. Per últim, Ribó va destacar l’aposta iniciada per l’Ajuntament per evitar la segregació escolar des del 1983.

 

Deixa un comentari