El comerç d’Olot experimenta un creixement en el volum de vendes el cap de setmana de l’Olotx2

Les previsions d’èxit de l’Olotx2 s’han complert. Tota la ciutat ha vist com milers de visitants han emplenat els seus carrers. El motiu, el comerç, l’allotjament, la restauració i els centenars d’activitats proposades. Pel que fa als comerços, s’han vist beneficiats per la multitud de visitants que passejaven pel centre de la ciutat atrets pel 2×1 i han incrementat el volum de vendes.

La voluntat de convertir Olot i comarca en una destinació turística i comercial s’ha complert. Olot ha viscut el doble aquest cap de setmana amb la segona edició de l’Olotx2, molt més reeixida que la de l’any passat. El que no ha canviat és el perfil dels visitants, provinents majoritàriament de Barcelona i les comarques veïnes. Per la seva banda, els comerços del centre han vist augmentar les vendes considerablement, tot oferint dos productes al preu d’un.

Però hi ha un sector comercial menor en quantitat que no ha experimentat el mateix augment en el volum de vendes. Aquests comerços creuen que l’elevat nombre d’activitats de l’Olotx2 els ha perjudicat.

El temps assolellat també ha estat un al·licient important en l’atracció de visitants a la comarca. Els productes que han tingut més èxit han estat aquells relacionats amb el sector tèxtil.