La Unió Esportiva Olot presenta la nova equipació i comença la campanya de socis amb una nova botiga al centre de la ciutat

La Unió Esportiva Olot va presentar ahir l’equipació que lluiran els jugadors aquesta temporada. Va fer-ho a la nova botiga que ha obert el club per apropar-se al centre de la ciutat i aconseguir arribar als 1700 socis.

Ahir es van presentar les equipacions, el xandall i la roba d’entrenament que lluiran els jugadors la propera temporada, i que aquest any canvien de marca. Per finalització del contracte amb Nike, aquest any serà Joma l’empresa que vestirà al club olotí. La junta estudia ara incorporar una petita senyera a la samarreta, a proposta d’un soci, que aniria situada a la zona del clatell.

Aquesta temporada, el club olotí ha buscat una nova manera d’apropar-se a la ciutadania i fer créixer encara més el nombre de socis: un nou local situat en un punt estratègic de la ciutat, al Passeig d’en Blay. L’any passat el club va passar de 700 a 1200 socis, i aquest any espera créixer encara més, amb l’objectiu d’arribar als 1700. Des de la mateixa botiga de l’Olot, qui ho vulgui es pot donar d’alta com a soci, així com comprar tots els productes de ‘merchandising’ del club.

Això sí, per augmentar el nombre de socis caldran resultats i els jugadors de la plantilla actual ja treballen per aconseguir-los. Els homes d’Arnau Sala marxaran demà d’stage a Camprodon, i tot i que encara queda molta feina per fer, els objectius són ambiciosos. Ahir, algunes de les noves incorporacions van parlar per primer cop amb els mitjans de comunicació.