L’Associació de Joves Empresaris de la Garrotxa inicia el cicle de tertúlies trimestrals amb una de comunicació i màrqueting online

Ahir es va fer la primera tertúlia de l’Associació de Joves Empresaris de la Garrotxa per ensenyar a joves emprenedors de la comarca coneixements que poden aplicar en la seva empresa. Aquesta primera trobada ha anat sobre comunicació i màrqueting online. En aquesta ocasió, els tres ponents de l’associació, Estel Espinos, Jordi Rabat i el director d’Olot Televisió, Albert Brosa, han transmès la seva experiència com a empresaris.

L’Associació de Joves Empresaris de la Garrotxa ha iniciat un programa de tertúlies enfocades a acostar els coneixements d’empresaris de reconeguda trajectòria amb joves que inicien una activitat empresarial. La primera tertúlia, que ha tractat sobre la comunicació i el márqueting online, es s’ha dut a terme a l’Institut Municipal de Promoció d’Olot. Estel Espinos, Jordi Rabat i Albert Brosa, han estat els ponents encarregats d’anar conduint la tertúlia de manera informal i contestar els dubtes dels assistents amb la seva experiència com a empresaris.

Més d’una vintena de joves emprenedors de la garrotxa han assistit a la trobada moguts per les ganes de compartir experiències i inquietuds en els seus inicis empresarials.

Les tertúlies es repetiran trimestralment i tractaran diversos temes relacionats amb el món de l’empresa, com per exemple, la successió familiar, la capacitat de delegar o la gestió del temps. La participació es gratuïta però cal inscriure’s prèviament.

Deixa un comentari