La Fundació d’Estudis Superiors acollirà el Postgrau en Màrqueting Digital i Inbound Màrqueting

Especialitzar-se en estratègia digital i tècniques de màrqueting digital és cada cop més imprescindible si es volen tenir solucions actuals al procés de transformació en noves tecnologies que viuen tant les organitzacions i empreses com la societat en general.
Amb la voluntat de donar les eines necessàries en estratègia i tècniques de màrqueting digital, l’INESDI, l’escola empresarial especialitzada en innovació didital, juntament amb la Universitat de Vic i la Fundació d’Estudis Superiors, organitzen a Olot el Postgrau en Marketing Digital i Inbound Marketing.

Aquest dimecres han estat al plató de Les Notícies ens acompanyen al plató de les Notícies Joana Sánchez, presidenta executiva d’INESDI, i Xavier Ferràs, coordinador del postgrau. Els dos professionals han explicat que l’Inbound Marketing és una metodologia que coordina diverses tècniques de màrqueting: atracció del tràfic digital, conversió d’aquest tràfic en una base de dades, automatització del màrqueting, fidelització dels clients i sincronització de totes les eines de màrqueting perquè la metodologia funciona. Amb tot, s’aconsegueix atraure els clients i no haver-los de perseguir.

Els dos experts han explicat el fundionament del postgrau. Amb un plantejament clarament pràctic, i de forma tutoritzada, l’alumnat desenvoluparà els coneixements i les tècniques més adequades per al disseny, implementació, gestió, anàlisi i mesura d’un Pla de Màrqueting Digital per a una empresa o institució.

El postgrau tindrà lloc de novembre a maig en format semi-presencial i sota la direccció de Xavier Ferràs (degà de la Facultat d’Economia i Comunicació de la UVic). Les sessions presencials tindran lloc en divendres alterns, de 16 a 20 h, a la seu de la Fundació d’Estudis Superiors d’Olot a partir del 21 de novembre.

És el segon postgrau que es realitza a Olot de la mà de la Universitat de Vic i la FES. Aquest postgrau, de caràcter professionalitzador i de 150 hores de durada, forma part del Màster en Marketing Digital i Social Media, que també imparteixen conjuntament la UVic i INESDI. Això vol dir que les persones que cursin el postgrau d’Inbound Marketing aquest any, si el curs que ve fan el Postgrau en Marketing Digital i Social Media, tindran un màster de 300 hores. Els alumnes poden plantejar un projecte real per aplicar-lo, després, en el seu lloc de treball. El postgrau només s’ofereix en format semipresencial a Olot.

Els alumnes faran classes presencials de novembre a maig, combinades amb sessions on-line, i el mes de juny hauran d’entregar un projecte. L’import de la matrícula és bonificable mitjançant la “Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo”, sempre i quan es compti amb crèdit suficient. La FES pot gestionar sense cost addicional la bonificació a les empreses que ho sol·licitin. A més, pel fet de ser un curs acreditat per una universitat, hi ha la possibilitat d’accedir-hi amb un Permís Individual de Formació (PIF).