Els veïns de la Cometa de Montagut i Oix denuncien un servei ineficient per part de Correus

Les 80 cases de la urbanització de la Cometa, a més d’altres nuclis i cases disseminades de Montagut i Oix, no reben bé el correu. Fa anys van agrupar les seves bústies i les van numerar. Correus va demanar als veïns que comuniquessin als remitents els nous números, una mesura ineficaç. A més, la cartera que coneixia el territori s’ha jubilat. Correus insisteix que els veïns han de col·laborar i ells reclamen un servei eficient com ha estat sempre.

Tots els problemes van començar quan la normativa va obligar als 80 veïns de la urbanització de la Cometa, a més del barri del Cós i Fluvià, Oix i d’altres cases disseminades del terme municipal de Montagut i Oix, a agrupar les seves bústies a l’entrada d’accés als seus habitatges, i no a la porta com fins llavors. A cada veí se li va assignar un número i se’ls va demanar que el notifiquessin als seus remitents, les companyies de llum, gas i aigua.

Els veïns es queixen que els seus remitents no són només aquests i, moltes vegades, quan ho comuniquen, les companyies o entitats bancàries no s’hi fixen massa. El problema es va agreujar quan la cartera que coneixia bé la Cometa, es va jubilar. Correus explica que els veïns han de col·laborar i comunicar el número de bústia agrupada als remitents si volen rebre correctamrent el correu. Tot i així, els veïns asseguren que mai no havien tingut tants problemes com ara. Als veïns els agradaria tenir una bústia a la porta de casa seva i no a l’entrada de la urbanització; però si el reglament no ho permet, almenys els agradaria que el servei tingués bon coneixement del territori en què treballen i eficàcia en el servei.

Deixa un comentari