El Patronat de Turisme incidirà aquest any en el mercat francès, alemany i els països nòrdics per compensar la frenada dels visitants russos

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha fet balanç aquesta tarda de la seva activitat al llarg del 2014. També ha presentat totes les accions per aquest any que han treballat juntament amb el món empresarial gironí sobre un pressupost de 5 millions 253 mil euros.

Com a principal objectiu per aquest 2015, el patronat de turisme Costa Brava Girona ha assenyalat dos mercats prioritaris, un d’ells el Francès que ocupa el 30% del turisme gironí, i el mercat alemany. RAMON RAMOS, President del Patronat Costa Brava Girona ha detallat que cada vegada més s’han proposat atraure un turisme amb un alt poder adquisitiu. I per tal de desestacionalitzar, també aposten pel turisme Nòrdic que és el que ens visita entre el mes de març i fins el juny.

Així com aposten pel turisme de natura i turisme actiu. Per això han organitzat un seguit d’accions com la fira i congrés ‘Girona Bike World’ o bé el Congrés TBEX Girona 2015. També presentaran un gran projecte innovador i pioner a europa sota el nom ‘Boscos terapèutics i itineraris saludables.

La línia de treball ha assegurat que serà semblant a la de l’any passat on es varen arribar a fer més de 500 accions de promoció de la ciutat. Entre elles hi ha workshops, presentacions i congressos arreu del món.