La Generalitat difondrà l’estil de vida dels catalans per promoure Catalunya com a atractiu turístic de cara als mercats de proximitat

La Generalitat difondrà l’estil de vida dels catalans per promoure Catalunya com a atractiu turístic de cara als mercats de proximitat. Amb el lema “Catalunya és casa teva”, el Govern invertirà 3,8 milions d’euros en la campanya, que vol destacar el “caràcter acollidor” dels catalans per atreure visitants de la resta de l’Estat i de tot el continent europeu.

El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha destacat aquest dilluns durant la presentació de la campanya que “la cultura, els valors i la qualitat de vida dels catalans” s’han de “posar en valor” com a atractiu turístic, especialment per captar un turisme de més qualitat. La campanya d’aquest 2015 es caracteritza per la participació de ciutadans anònims i associacions, però també comptarà amb el suport d’esportistes com Xavi Hernández i Gemma Mengual, o de cuiners com els germans Joan Roca i Jordi Roca. Durant la presentació, la directora general de Turisme, Marian Muro, ha recordat que la campanya se circumscriu en l’any del turisme interior i de muntanya que enguany se celebra a Catalunya. Per això, els vídeos promocionals mostraran “un país ple d’activitats turístiques a la costa, l’interior, la muntanya, les ciutats i els pobles”.