El Patronat de Turisme Costa Brava i Pirineu de Girona es presenta al FITUR centrant-se en els mercats francès i alemany

El Patronat de Turisme Costa Brava i el Pirineu de Girona està present a partir d’avui i fins diumenge a la Fira Internacional de Turisme de Madrid, el Fitur. El president del Patronat, Ramon Ramos, ha dit que aprofitaran l’esdeveniment per a reunir-se amb operadors on-line, sobretot amb els mercats que els interessa, el francès i l’alemany.

Compartint espai amb l’Agència Catalana de Turisme, el Patronat Costa Brava i Pirineu de Girona promocionarà al FITUR les novetats de l’oferta turística de la demarcació de Girona per a la temporada 2015. Els actes de l’any de la natura, la segona edició del Festival del Vi o el producte Gerunda Fuga seran algunes de les novetats que hi presentaran.

En el marc de la fira, des del Patronat tenen programat reunir-se amb representants de les principals empreses operadores de viatges en línia. Ramon Ramos, president del Patronat, assegura que els mercats francès i alemany són els que més els interessa, tot i que es reuniran també amb la resta de països.

Durant aquest any l’entitat viatjarà a 12 països per participar a 40 fires de turisme, quatre menys que l’any passat. I és que l’organisme ha eliminat de l’agenda la fira d’Ucraïna i, a més, ha canviat l’estratègia, de manera que dóna menys importància a les fires amb públic final i prioritza les especialitzades.

Deixa un comentari