La Garrotxa es promociona al FITUR dins la marca ‘Pirineus’ i com a destí sostenible

El sector turístic es reuneix aquests dies a Madrid en el marc del FITUR per presentar les últimes novetats. El Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona i l’Agència Catalana de Turisme hi comparteixen espai. La nostra comarca també hi és representada amb Turisme Garrotxa i tècnics en turisme d’alguns municipis. També hi són empresaris turístics que s’han desplaçat fins a Madrid per fer-hi contactes. Segons Francesc Coll, empresari turístic de la Garrotxa, la seva participació al FITUR és determinant. En una entrevista per Les Notícies d’Olot Televisió, Coll assegura que “a la fira es fan contactes i s’agenden reunions, com per exemple Booking o Tripadvisor, a més de tenir la oportunitat de contactar amb establiments hotelers per tenir opinions d’experiències que impulsen i reunir-nos amb representants d’altres zones d’Espanya que tenen un turisme semblant al nostre” i ha posat d’exemple Astúries o la Rioja. Aquest empresari ha destacat que la Garrotxa està “molt bent posicionada dins la marca Pirineus” i ha subratllat la presència a l’estand de Tour España com a “comarca que té la carta europea de turisme sostenible”.