La web de Turisme Garrotxa regala vols amb globus per promocionar el seu motor de recerca i reserves

Reservant una estada o una activitat per fer a la comarca es pot guanyar un viatge en globus. Només cal fer-ho, abans del 31 de març, mitjançant la pàgina web del sector turístic de la comarca. Turisme Garrotxa acaba de posar en marxa una campanya de promoció del motor de reserves de la seva pàgina web, al que cada vegada tenen accés més visitants de la comarca.

La campanya de promoció del motor de reserves de Turisme Garrotxa ha estat un dels punts de l’ordre del dia de la Junta d’aquest dilluns. Els membres de la Junta han acordat que aquesta sigui una de les accions programades per aquest 2015. Permetrà  guanyar un vol en globus a una de les persones que, des d’ara i fins al 31 de març, contracti l’estada a un allotjament, un àpat en un restaurant o bé la participació a una activitat a través del web de Turisme Garrotxa.

Aquesta iniciativa forma part de l’aposta per les noves tecnologies de Turisme Garrotxa, que l’any passat ja va estrenar pàgina web. Amb la voluntat de renovar el disseny i adaptar-lo a tots els dispositius, a més d’oferir més i millors continguts, el web també va permetre posar en funcionament un motor de reserves per a estades als establiments associats a Turisme Garrotxa i contractar paquets turístics especialitzats en una temàtic.

En els primers 11 mesos de funcionament, el nou web de Turisme Garrotxa ha tingut 735.000 visualitzacions. Es continua així amb la tendència a l’alça iniciada pel web de Turisme Garrotxa que, des de la seva creació l’any 2007, ha registrat un creixement constant d’accessos. També ha continuat l’increment de persones que hi accedeixen a través de dispositius mòbils i tablets: en aquests moments, 3 de cada 10 usuaris ja ho fan utilitzant aquest sistema.

L’oferta d’allotjament, les activitats per fer a la comarca, la informació sobre empreses i restaurants i el Parc Natural són, per aquest ordre, els principals interessos de les persones que han entrat a la pàgina web de Turisme Garrotxa. L’Estat Espanyol, seguit de França, el Regne Unit, Països Baixos i Alemanya són els països des d’on es registren més accessos a www.turismegarrotxa.com. Amb aquesta nova campanya de promoció, Turisme Garrotxa consolida la seva aposta per les noves tecnologies potenciant un model turístic de qualitat que, a partir de la suma d’esforços entre el sector públic i privat, treballa en la promoció d’un desenvolupament sostenible arrelat al territori.

x