El PSC d’Olot reclama més eficiència en el servei de TPO

L’aportació de l’Ajuntament per compensar el dèficit del Transport Públic d’Olot ha passat dels 345 mil euros del 2013 als 400 mil que s’han destinat el 2014, després de l’increment de noves línies i la nova parada situada al nou Hospital. Segons el PSC, el TPO s’està tornant car per a la ciutat. És per això que reclama més eficiència en el servei.

A la parada de bus de l’hospital Sant Jaume hi ha habitualment un cotxe que s’hi aparca durant hores. El seu propietari no té por que el multin. En d’altres indrets, com els carrers Madrid i Pou del Glaç, els aparcaments a banda i banda del carrer dificulta la visibilitat i el pas del bus. Són només dos dels exemples que el PSC ha posat evidència per reclamar una millor eficiència en el servei de TPO. Creu que és de rebut, ja que en l’últim any, la partida de l’Ajuntament s’ha vist incrementada en 55 mil euros, per tal de cobrir el cost de les noves línies i la nova parada situada al nou Hospital. El TPO suposa per a la ciutat uns 1.500 euros al dia, aproximadament. El Partit dels Socialistes d’Olot reclama una major eficiència del servei i més sancions als que dificulten l’accessibilitat incomplint deliberadament les normes.

El PSC veu fàcil identificar els diferents punts conflictius que dificulten la conducció dels autobusos a la ciutat, les parades amb obstacles que fan difícil parar i els senyals i les faroles posades en llocs que fan difícil pujar o baixar als usuaris.

 

Notícies relacionades:
El PSC critica “l’estat de deixadesa” del carrer Pou del Glaç i reclama que es portin a terme les mesures que incloïa la moció aprovada sobre la via
El PSC d’Olot reclama a l’Ajuntament mesures urbanístiques per activar el polígon industrial de la Canya

Deixa un comentari