Nou anys després, el Cornamusam, que s’ha celebrat aquest cap de setmana, ha recuperat el concurs de composicions de peces per a Sacs de Gemecs.
En total s’hi van presentar una quinzena d’obres i les cinc finalistes es van interpretar en directe aquest dissabte a la plaça del Teatre. Després de la deliberació del jurat, el guanyador del concurs enguany és el veí d’Olot Joan Riera.
D’altra banda, en una edició del Festival Internacional de la Cornamusa d’Olot farcida de novetats, l’Associació cultural El Til·ler ha valorat el canvi de dates d’aquest 2015 positivament i l’any que ve també se celebrarà el Cornamusam la tercera setmana de juny.
El Til·ler també seguirà mantenint la col·laboració amb O’folk i l’Esbart d’Olot després de la bona sintonia d’aquest any.
Notícies relacionades: