Aigua de Sant Aniol estableix un acord amb la cadena de restaurants de cuina japonesa Zuma que li permet obrir nous mercats

L’empresa catalana d’Aigua Sant Aniol ha signat un acord amb la cadena de restaurants de cuina japonesa Zuma, que li està obrint portes a nous mercats, com els Emirats Àrabs, Tailàndia, Turquia i Hong Kong.

El grup Zuma també ha dut l’aigua de Sant Aniol als seus restaurants de la costa de Califòrnia, als Estats Units, i n’ha impulsat també la presència de l’aigua mineral d’orígen volcànic al Regne Unit. Properament, l’acord s’ampliarà a d’altres ciutats del món. La cadena Zuma té locals a Nova York, Estambul, Londres, Bangkok, Abu Dhabi o Dubai. L’estratègia de Sant Aniol passa, sobretot, per accelerar el creixement al mercat nord-americà, que és el primer pel que fa a l’exportació. L’empresa garrotxina està a punt d’obrir les primeres oficines comercials a Nova York i a Londres. El 2014, Sant Aniol va incrementar un 30% la seva facturació i va arribar als 3,5 milions. Respecte del mercat internacional, va incrementar la facturació en un 50%. L’empresa ha invertit prop de 500 mil euros en la seva línia de producció.

 

Notícies relacionades:
L’empresa xarcutera garrotxina Embotits Calet entra al món dels snacks amb una iniciativa innovadora
Espuña inicia l’expansió als Estats Units amb la compra de l’empresa Pata Negra Jan

Deixa un comentari