L’empresa xarcutera garrotxina Embotits Calet entra al món dels snacks amb una iniciativa innovadora

Olot és un dels focus de producció de xarcuteria més importants de tot l’estat espanyol. La qualitat dels embotits es barreja amb la innovació i la creativitat de les nostres empreses, i Embotits Calet n’ha fet una nova demostració, traient al mercat uns snacks de consum immediat i impulsiu d’embotits molt variats.

Embotits Calet, una empresa familiar amb seu a Begudà, ha entrat al món dels snacks. Per definició, un snack és un producte envasat en petites porcions destinat a ser consumit fora dels àpats principals. I això és el que ha creat Calet amb els seus embotits. Una iniciativa que busca diferenciar-se de la resta i competir amb les grans marques de manera creativa i original, amb la innovació com a tret distintiu.

L’empresa garrotxinanova via de mercat, amb l’objectiu principal de competir, oferir serveis i productes que el mateix mercat demana i, per sobre de tot, innovar.

L’objectiu del nou snack de Calet no té un target concret. L’empresa busca arribar des de nens que volen omplir un entrapà a l’escola, fer un pica-pica en un sopar, emplenar un entremès o, simplement treure el cuc de la gana de mig matí o mitja tarda.

L’envasat del producte és atractiu i de bon portar i amb aquests snacks Embotits Calet busca seguir diferenciant-se de la resta a través de la innovació i la creativitat.

 

Notícies relacionades:
Aigua de Sant Aniol estableix un acord amb la cadena de restaurants de cuina japonesa Zuma que li permet obrir nous mercats
Espuña inicia l’expansió als Estats Units amb la compra de l’empresa Pata Negra Jan

Deixa un comentari