L’Hospital d’Olot incorpora un nou sistema informatitzat per gestionar les cues en les àrees de Consultes Externes, Rehabilitació i Radiologia

L’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa ha incorporat un nou sistema per a la recepció i atenció al client que ja està en funcionament des de fa uns dies. Es tracta d’uns aparells que recepcionen als usuaris donant-los torn, indicant-los el lloc on han d’anar i, a la vegada, avisen els metges i administratius de la seva assistència per evitar cues i incerteses a les sales d’espera.

Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa han incorporat un sistema per gestionar les cues a les sales d’espera. Es tracta de màquines que recepcionen a pacients i usuaris que tenen cita a través de la seva targeta sanitària o bé del DNI.

A partir del document, l’aparell els dóna número i els indica on han d’anar, i a través d’una pantalla resten a l’espera del seu torn, sense necessitat que el metge o un administratiu els vagi cridant. és un sistema que ja és present a molts hospitals com el Trueta de Girona i el d’Olot l’ha incorporat fa uns dies a les àrees de Rehabilitació, Consultes externes i Radiologia. Aquest nou mètode genera avantatges i beneficis tan als propis usuaris com als professionals.

A més del nou sistema en aquestes tres àrees, l’Hospital també ha incorporat un nou servei a Urgències, on a partir d’ara els pacients de nivell 4 i 5, els més lleus, poden saber el temps aproximat que hauran d’estar esperant.

D’aquesta manera el nou Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa es posa al dia poc a poc amb la normativa i ofereix nous serveis de cara als usuaris en la gestió de les cues en el dia a dia.

Notícies relacionades:

Els usuaris valoren amb un 7’9 de nota mitjana l’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxai

L’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa disposa d’un nou equip per a proves funcionals digestives

Hiba Boulbaroud és la primera nena nascuda a l’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa aquest 2015