Campanya per promocionar la Plaça Mercat d’Olot, el llibre de la faràndula i la nova Oficina de Turisme de la ciutat

La Plaça Mercat d’Olot, juntament amb la col·laboració de l’Ajuntament de la ciutat han impulsat una campanya per promocionar l’horari continu i de tarda d’aquest edifici. La campanya, que es presenta sota el títol “Pinta, busca i viatja a Disneyland París’, també vol donar a conèixer el llibre de la faràndula, fet amb motiu dels 700 anys de la Fira de Sant Lluc, i la nova oficina de turisme, que s’obrirà el 18 d’octubre coincidint amb la fira. Aquest és un concurs dirigit a tots els escolars fins als 12 anys. Per participar-hi han de seguir les instruccions que s’indiquen en el díptic i que s’ha repartit a totes les escoles. Un cop complet, entraran al sorteig d’un viatge per a quatre persones a Disneyland París.

El que s’ha de fer amb el díptic és pintar el dibuix del conte de la faràndula fet per Tavi Algueró, anar a la Plaça Mercat i buscar una figura d’un cap de lligamosques entre totes les parades. Un cop localitzada la figura, el placer lliurarà un adhesiu a l’infant que indicarà s’ha d’entregar el díptic per participar al concurs.

Deixa un comentari