La Diputació de Girona presenta la primera campanya 2×1 dels mercats gironins, inclòs el d’Olot

La Xarxa de Mercats Municipals de la Diputació de Girona pretén arribar a nous públics i promocionar els productes de proximitat, amb la primera campanya 2×1, en la que hi participaran els nou mercats de la demarcació que formen part de la xarxa, entre ells el d’Olot.

Comprar en un dels establiments de la Xarxa de Mercats Municipals de la Diputació de Girona els dies 12 i 13 de novembre, tindrà avantatges, especialment en productes de proximitat, oferint un 2×1 en com a mínim un producte, a més de rebre una entrada per visitar el Fòrum Gastronòmic, en el marc d’una campanya de l’àrea de promoció de la Diputació de Girona.

Segons el president del Mercat del Lleó de Girona, Joan Gironell, portar a la pràctica aquesta campanya no és fàcil per la majoria d’establiments, degut al poc marge de maniobra d’aquest tipus de comerç, a diferència del que poden oferir les grans superfícies.

La Xarxa de Mercats Municipals de la Diputació de Girona està formada pels mercats coberts de Girona, Salt, Lloret de Mar, Olot, Sant Feliu de Guíxols, Palamós, Palafrugell, Roses i Portbou, amb un total 221 establiments, tot i que no tots s’han adherit a la campanya.