L’ANC d’Olot emet un comunicat en què exigeix un acord entre les forces independentistes del Parlament

Després de participar a la concentració de diumenge a Barcelona organitzada per l’Assemblea Nacional Catalana, l’ANC d’Olot ha emès un comunicat en què exigeix un acord al Parlament entre les forces independentistes per constituir Govern. En el comunicat, l’ANC d’Olot diu que aquells que van votar per la independència en les passades eleccions, ho van fer per construir un estat socialment més just que l’Estat espanyol, i que aquells que van sortir al carrer van explicar les millores que es tindrien en matèria d’educació, sanitat o respecte de l’euro.

ANC Olot destaca que a les passades eleccions es va aconseguir la majoria absoluta de diputats independentistes per garantir el paquet de lleis i mesures a desenvolupar i aplicar. Ara, afirmen que els votants es mouen entre l’estupefacció i la indignació, la resignació i el desànim. L’ANC manifesta que té l’obligació de dir als 72 diputats que cal que arribin immediatament a un acord per correspondre a les esperances dels qui hi varen confiar. L’entitat afirma que mentre no s’arriba a un acord, els adversaris polítics amenacen les poques llibretats que Catalunya encara té com a poble. L’ANC acaba dient que només els cecs poden no veure que s’està a punt de perdre una oportunitat única. Afirmen que qualsevol raó que impedeixi l’acord els sembla una excusa cínica i miserable.