La Vall d’en Bas posa en marxa un web per resoldre els dubtes dels veïns

Una de les voluntats del nou equip de govern de la Vall d’en Bas és fomentar la participació veïnal. En aquesta línia, ha obert un portal web anomenat la Vall en un clic, que pretén respondre a preocupacions formulades pels veïns de forma pública. Ja fa un mes que està en funcionament, i rep de mitjana una pregunta diària.

La Vall en un clic és la nova eina que ha posat en funcionament la Vall d’en Bas per apropar l’Ajuntament als seus veïns. Es tracta d’un web que va entrar en funcionament després de les reunions dels 100 dies de govern fetes als diferents nuclis d’en Bas, i que recull de forma anònima les preocupacions dels veïns i la resposta del consistori de forma pública.

El web no elimina les vies tradicionals de contacte amb l’Ajuntament de la Vall d’en Bas: segons el consistori, simplement és un annex comunicatiu entre els veïns i el govern, que permet detectar de forma ràpida problemes sorgits al terme municipal. En el temps que funciona lavallenunclic.cat ha rebut una trentena de preguntes i suggeriments, gairebé a un suggeriment per dia; segons l’Ajuntament, s’han solucionat entre un 80 i un 90% dels dubtes rebuts al portal web.

 

Notícies relacionades:
– L’Ajuntament de Sant Joan les Fonts posa en funcionament un nou sistema de gestió d’incidències
– La Vall d’en Bas fa una enquesta als majors de 65 anys per esbrinar les necessitats i potencialitats del col·lectiu

 

Deixa un comentari