La Plaça Mercat d’Olot incrementa les vendes un 20% respecte de les passades festes de Nadal

La plaça Mercat d’Olot viu una campanya de Nadal amb molta més feina del que era habitual fins ara en aquestes dates. Els placers han treballat més que mai, senyal que les coses van bé: les instal·lacions acompanyen i la gent afronta amb alegria i optimisme totes les compres d’aliments frescos de cara a Nadal.

Aquesta és la segona campanya de Nadal que els placers del Mercat d’Olot han afrontat a les noves instal·lacions, i fins ara, el balanç no pot ser més que positiu. En tots els àmbits l’arribada d’aquestes dates estan repercutint en un increment de les vendes de producte fresc. Els encàrrecs van començar-se a demanar fa un mes i mig. Aquest també és un dels motius principals de l’augment de les vendes, i no només a la parada de Vilarrasa. La parada d’aviram també ho ha notat i aplica mesures per fer un Nadal més pompós.

Al llarg de l’any s’ha notat una progressió en les vendes, senyal que els olotins s’han acostumat al mercat. En el cas de la fruita, el que apuja els preus és la temporada de la fruita: i és que les pomes no són el mateix que les cireres o les pinyes.

Aquest és el primer any que l’Associació de Placers de la Plaça Mercat d’Olot ha creat una campanya de Nadal conjunta amb l’Associació de Comerciants. Els participants entren en el sorteig d’un cotxe. A l’entrevista de Les Notícies, el president de l’associació de placers, Jordi Vilarrasa, ha assegurat que la campanya s’està desenvolupant amb una alta participació per part dels clients dels comerços d’Olot i, per tant, veuria positiva la reedició de la campanya de Nadal per part de les dues entitats de cares a l’any vinent.

 

Notícies relacionades:
– Augmenten les opcions per no haver de cuinar durant les Festes de Nadal

Deixa un comentari