Els comerços de Besalú posen en marxa la campanya ‘Comprar al barri té premi’ fins a finals de juny

S’ha posat en marxa la sisena edició de la campanya de dinamització del comerç en nuclis antics, anomenada ‘Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir’. Enguany compta amb la participació de 2.352 botigues de tot el territori, 600 més que l’any passat, una xifra ràcord. A la Garrotxa, els comerços adherits troben a Besalú. La campanya porta com a lema ‘Comprar al barri té premi’. Enguany es desenvoluparà durant tot el mes de juny. Per cada compra, el client rebrà una butlleta que l’habilitarà per participar en el sorteig d’un premi principal que consisteix en experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles i productes típics de cadascun dels municipis participants en la campanya. Aquest any també hi ha premis addicionals que ofereixen alguns barris. La Xarxa de Barris amb Projectes, formada per ajuntaments que impulsen plans de millora de barris, fa aquestes campanyes amb l’objectiu de potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics, per tal de recuperar la seva centralitat.