La UE Olot continua amb l’objectiu d’incrementar el nombre de socis tot i el descens

La Unió Esportiva Olot posa en marxa la campanya de socis per a la temporada vinent amb una lleugera baixada en el nombre d’abonaments però amb l’objectiu de tornar a engrescar la seva afició. No cometre els errors del passat i fer una bona temporada que enganxi a la gent a base de resultats és la recepta que el club creu que els portarà a tenir, a final de temporada, fins i tot més socis que el curs passat a Segona B.

Admetre els errors del passat és el principi bàsic per no tornar-los a cometre, i en aquest sentit, la Junta Directiva de la Unió Esportiva Olot ho té molt clar: s’ha de tornar als orígens.

La Segona B va portar a la Unió Esportiva Olot a doblar el seu número de socis. L’èxit esportiu de la 2012/13 va acabar fent arribar l’entitat fins als 1.355 socis en el darrer curs, un 75% més dels més de 700 que tenien durant la temporada de l’ascens. Des del club volen mantenir el seu actiu més important, la massa social.

La campanya de socis per a la següent temporada es posa en marxa des d’avui, amb la seva presentació sota el missatge ‘Hi tornarem i comptem amb tu’. L’eslògan té l’objectiu de tornar a il·lusionar l’afició després d’un any nefast pel què fa als resultats. En aquests moments el club té 1.257 socis, la qual cosa una baixada d’una mica més del 7% a causa del descens, tot i que encara hi ha socis que han de passar per les oficines a buscar el seu carnet perquè no el tenen domiciliat. Els preus dels abonaments aniran a la baixa, amb un preu per a soci general, per exemple, de 100€.

Tot i el daltabaix que suposa el descens de categoria, el club segueix amb la idea que tenia a Segona B. L’objectiu són els 1.500 socis aquesta temporada i els 2.000 d’aquí a dos anys.

La Unió Esportiva Olot torna a començar, doncs, amb il·lusió i amb un objectiu clar, l’ascens de categoria, perquè des de l’entitat saben que el funcionament de la campanya de socis i l’augment dels
abonats en les properes temporades va estretament lligat als èxits esportius. Un play-off, una bona temporada, un ascens… Això és el que tornaria a enganxar a la gent a l’equip, que es posa en marxa aquest cap de setmana amb el primer partit de la temporada contra el campió de l’Aràbia Saudita, l’Al Wahda de Javier Aguirre.

Des del club han presentat avui a un nou membre de la Junta Directiva, el nou encarregat de l’àrea de Comunicació i Màrqueting Jordi Reyes.