L’Ajuntament d’Olot renova la imatge promocional dels autobusos de la línia entre la ciutat i Barcelona amb la campanya ‘Viu Olot intensament’

Amb l’objectiu d’atraure nous visitants a la Garrotxa, l’Ajuntament d’Olot, gràcies a l’acord que manté amb l’empresa TEISA, ha renovat la imatge dels autobusos de la línia Olot – Barcelona, amb una campanya que han anomenat ‘Viu Olot intensament’.

Per tal de promocionar la Garrotxa a Barcelona, l’Ajuntament d’Olot i l’empresa Teisa han impulsat la campanya ‘Viu Olot intensament’, consistent en una frase descriptiva que acompanya imatges de persones gaudint d’una experiència única a diferents localitzacions de la ciutat i la comarca. A les imatges, una família descobreix intensament Olot des del volcà Montsacopa; una parella s’enamora de la capital de la Garrotxa a les escales de l’Església; Un grup de joves tasta els productes locals en una casa de turisme rural a la Vall d’en Bas, i uns nens gaudeixen d’Olot intensament mentre juguen als paratges de la Moixina.

El Patronat de Turisme Costa Brava i Griona i Turisme Garrotxa també han col·laborat amb la iniciativa. L’actual campanya renova la imatge d’una iniciativa que va nèixer el 2013 per promocionar Olot a Barcelona aprofitant l’impacte dels autobusos Teisa i l’obertura del túnel de Bracons, principal via d’accés a la Garrotxa.