CaixaBank obre una oficina del nou model Store a la plaça Major d’Olot per reforçar el seu posicionament a la ciutat

CaixaBank obre una oficina del nou model Store a la Plaça Major d’Olot amb l’objectiu de reforçar el seu posicionament a la ciutat i donar resposta als comportaments i necessitats actuals dels seus clients. CaixaBank també ha anunciat que ha incrementat un 38% el finançament a clients particulars a la Garrotxa i el Ripollès durant el primer semestre de 2016.

Els nous hàbits de consum dels clients de CaixaBank han obtingut resposta des de l’entitat financera, que ha obert una oficina de l’innovador model Store a la Plaça Major d’Olot, la vint-i-sisena d’aquest model a Espanya. L’objectiu és donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals, aproximant-se al món del ‘retail’ canviant la relació que hi ha entre els treballadors i els clients, que ara serà molt més propera del què era abans.

La nova seu de CaixaBank a Olot significa, pel client, una nova experiència a l’hora de fer les seves gestions, més proximitat, transparència i això afavoreix la qualitat que perceben. 10 empleats assessoren en tot moment als client des de que entra a l’oficina fins que en surt. De fet, aquesta innovació els ha valgut un premi DEC al Millor Projecte de Customer Journey per l’Associació per al Desenvolupament de l’Experiència de Client, reconeixent CaixaBank com una de les entitats líder en l’aplicació de les noves tecnologies en serveis financers. Aquesta no és, però, la única noticia positiva de CaixaBank, que ha aprovat la concessió de noves operacions de finançament a particulars de les comarques d’Osona i el Ripollès per valor de 16’8 milions d’euros durant el primer semestre de 2016, el que representa un increment del 38’3% respecte el mateix període de l’any anterior. Si la tendència es consolidés, el consum esdevindria un dels motors de la recuperació econòmica, fet que es veuria com un indicador de bona salut econòmica