Tres periodistes, set bloguers i dotze operadors turístics han visitat la garrotxa durant l’octubre

La Garrotxa ha estat protagonista d’una sèrie de tres visites, realitzades per vint-i-dues persones influents a diferents nivells, per ser donada a conèixer. Tres periodistes, set bloguers i dotze operadors turístics han visitat la garrotxa durant l’octubre.

El mes d’octubre ha servit a tres periodistes americans, set bloguers i dotze operadors turístics per conèixer els racons i les tradicions més característiques de la Garrotxa. Turisme Garrotxa ha utilitzat el desè mes de l’any per mostrar la comarca a vint-i-dues persones vinculades a mitjans i empreses especialitzades d’arreu del món. Els periodistes, que escriuen a mitjans de renom com National Geographic, Men’s Journal, Los Angeles Times o Huffington Post, van conèixer la Garrotxa per l’aire, en un viatge en globus, des de terra amb una visita guiada al volcà Croscat i la Fageda d’en Jordà i participant en un taller d’elaboració de xocolata a la pastisseria Ferrer d’Olot.  Del 6 al 12 d’octubre, cinc bloguers de referència internacional com Audrey Bergenr, Samuel Jeffrey, Brendan Van Son, Laurène Philippot, Anja Beckmann i Emiliano Bechi, van fer un tast de productes locals i van fer una excursió en globus per la comarca. El dia 22 d’octubre van arribar els dotze operadors turístics, procedents d’Alemanya, França la resta de l’estat i Catalunya. Van gaudir de la perspectiva aèrea, van conèixer la Fundació Fageda el Centre de Cultura i Natura Can Trona i van sopar a Les Cols. Els dos bloguers de saltaconmigo.com també han triat aquesta setmana la Garrotxa com a destinació i el seu pas per la comarca s’espera que deixi una notable repercussió a nivell estatal a les xarxes socials.