La Unió Esportiva Olot engega una campanya de socis a meitat de preu per incrementar l’assistència a l’estadi

La Unió Esportiva Olot ha llançat una nova campanya de captació de socis durant aquestes festes nadalenques, oferint l’abonament pel que queda de temporada a meitat de preu del que costava inicialment. A banda del descompte econòmic, també s’ofereix un obsequi als socis que ajudin a incorporar un nou abonat al projecte.

L’Olot ha fet sortir a la llum un vídeo cantat per més de 40 persones vinculades amb el club, per tal de despertar l’interès per fer-se socis de l’entitat esportiva. En el moment de baixar a Tercera Divisió, s’esperava que el nombre d’associats davallés, però només es van desapuntar prop d’un centenar d’abonats deixat l’estadística amb 1200 socis. Ara, el club espera recuperar-los amb una nova campanya de captació, que ofereix veure tots els partits fins a final de temporada a l’estadi a meitat de preu del que costa inscriure’s a l’inici de lliga.

La campanya es veu beneficiada per la bona trajectòria de l’equip durant la temporada: situat al segon lloc de la classificació, l’Olot és un dels equips favorits per disputar la promoció d’ascens. Actualment, van a l’estadi una mitjana de 750 socis, del global de 1200 espectadors que hi assisteixen cada partit. S’espera que per assolir l’èxit l’afició ajudi a donar l’empenta necessària a l’equip. Per cada soci que incorpori un nou abonat, la Unió Esportiva Olot els obsequiarà amb un producte de la botiga del club.

Tota la informació dels abonaments la podreu trobar al mateix web del club: ueolot.com.

Notícies relacionades:
-La Unió Esportiva Olot fa Junta General d’Accionistes i aprova reduir el pressupost del club a la meitat de l’any anterior