L’Oficina de Turisme d’Olot va atendre un 5’7% més de visitants el 2016

L‘Oficina de Turisme d’Olot ha viscut un increment en atencions a visitants: concretament, durant l’any han passat pel centre un 5’7 per cent més de turistes, fins a arribar a les gairebé 24.000 persones. Les pernoctacions hoteleres del 2016 també han crescut 5’6 punts, assolint gairebé un 54 per cent d’ocupació mitjana.

Augmenten les atencions turístiques a Olot. L’Oficina de Turisme ha completat el seu primer any natural en funcionament notant un creixement dels visitants. En concret, durant el 2016 s’han atès gairebé 24.000 persones, un 5’7% més que l’any anterior. El dia que van passar més visitants per l’Oficina va ser el 8 de desembre, coincidint amb el Pont de la Puríssima, amb 407 persones. La procedència dels atesos és majoritàriament de Catalunya, en un 54’7%, però creix en un 4% el nombre de visitants de la resta de l’Estat, fins a arribar als 18 punts percentuals. També augmenten les pernoctacions a la ciutat: l’ocupació hotelera ha assolit de mitjana gairebé un 54%, 5’6 punts per sobre del 2015. La xifra s’apropa als nivells registrats abans de la crisi econòmica.

El regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament Estanis Vayreda també ha fet esment de les gairebé 5.000 persones que han passat per la pista de gel de la Plaça Major d’Olot, una xifra que es manté respecte el 2015.

Notícies relacionades:
– Olot tanca el desembre amb un 11% més d’ocupació als allotjaments i prop d’un 19% més d’atesos a l’Oficina de Turisme