La promoció Olotx2 compleix les expectatives en la seva cinquena edició, donant a conèixer la comarca i els seus productes

L’actuació de Berto Romero al Teatre Principal va donar el tret de sortida a la cinquena edició de l’Olotx2. Enguany amb el segell plus. Tant els restaurants, com els comerços i els hotels han notat molt positivament aquest cap de setmana.

El gran aparador de la Garrotxa funciona. Així ho ha demostrat un cop més el cap de setmana de l’Olotx2 que, enguany, ha ampliat la oferta a més de 130 establiments. Una oferta que té molt bona acollida entre els encarregats, ja que serveix com a publicitat de cara a la resta de l’any. Cada establiment ofereix una oferta concreta dintre de la promoció Olotx2. Des de productes al 2×1, fins a menús a meitat de preu o nits d’hotel al 50%. Una promoció que posa la Garrotxa al mapa i que serveix perquè aquells que no han vingut mai, puguin coneixer-la. Olot i la Garrotxa surten reforçats d’una nova edició de l’Olotx2, la cinquena.

Notícies relacionades:
– Les reserves de l’Olotx2 estan al 80%
– Olot acull la cinquena edició de l’Olotx2 del 17 al 19 de febrer