La campanya Olotx2 es consolida en la seva 5a edició i suposa un impacte econòmic mínim de 455.000€

La campanya Olotx2 es consolida en la seva 5a edició. Aquest any, l’impacte econòmic ha estat, d’almenys, 455.000€. L’oferta cultural i els espectacles programats també han consolidat la iniciativa. El 50% de les persones que hi van participar provenien de les comarques de Barcelona.

La campanya Olotx2 ha generat un impacte de més de 455.000€ en la seva 5ª edició, un 5% més que el 2016. Les activitats complementàries que es van organitzar i el bon temps hi han contribuït. Els allotjaments i restaurants se n’han beneficiat. Al llarg del cap de setmana, la xifra d’estades en allotjaments de la comarca ha estat de 1.056 i l’impacte econòmic en el sector ha estat de més de 67.000€. Pel que fa a l’oferta gastronòmica, s’han fet gairebé 11.000 àpats, que han suposat un guany d’uns 300.000€.

Per altra banda, l’oferta PLUS de la 5ª edició, que va comptar amb l’espectacle de Berto Romero o el concert de El Pot Petit, entre altres activitats i visites guiades, ha atret nous visitants i generat un impacte de 9.500€. Un dels objectius de la propera edició, segons Estanis Vayreda, regidor de Promoció de la Ciutat d’Olot, és donar més importància a les ofertes culturals. Més d’un 50% de les persones que van participar a la campanya eren de la demarcació de Barcelona; un 17% de les comarques gironines i gairebé un 30% de la Garrotxa.

Notícies relacionades:
– Les primeres dades i valoracions de l’Olotx2 satisfan les expectatives de l’Ajuntament d’Olot
– La promoció Olotx2 compleix les expectatives en la seva cinquena edició, donant a conèixer la comarca i els seus productes