L’Oficina de Consum de la Garrotxa alerta de comercials agressius a la comarca

L’Oficina de Consum de la Garrotxa ha detectat alguns problemes amb revisors de gas butà i comercials agressius de companyies de llum i gas. L’Oficina vol evitar més casos com aquests i dóna una sèrie de consells per evitar aquestes situacions.

L’Oficina de Consum de la Garrotxa alerta als consumidors de possibles problemes amb revisors de gas butà i comercials de companyies de llum i gas. Per una banda, l’Oficina ha detectat, últimament, diversos comercials que ofereixen descomptes i canviar de companyia de llum i gas. Els comercials demanen les dades bancàries i personals per firmar un contracte i canviar de companyia. En aquest cas, des de l’Oficina recomanen no signar res si no s’entén el contingut i recorden que hi ha 14 dies per revocar el contracte.  Per altra banda, també hi ha revisors de gas butà que passen per les cases per canviar el tub flexible o el regulador. S’ha de tenir en compte, segons la mateixa oficina, que les revisions de gas butà s’han de fer cada 5 anys i que l’empresa subministradora ha d’avisar abans de venir a mirar-ne l’estat. De moment,  se n’ha detectat pocs casos, però l’Oficina vol prevenir possibles afectats.

Notícies relacionades:
– L’Agència de Consum de Catalunya i els despatxos d’advocats es preparen per assessorar als afectats per les clàusules terra
– Les reclamacions d’aigua, llum i electricitat superen les de telecomunicacions per primer cop a l’Oficina de Consum de la Garrotxa
– L’Oficina de Consum de la Garrotxa alerta d’anàlisis d’aigua enganyoses