Olot Televisió és un dels canals de proximitat amb més audiència de Catalunya

Olot Televisió es troba entre els canals de proximitat més vistos de tot Catalunya. Segons les dades de l’últim informe d’audiència de l’empresa Konodrac, la televisió de la Garrotxa té un dels índexs de fidelitat més significatius de tot el país.

Un 77% de les persones que veuen cada dia Olot Televisió hi arriben directament. Aquesta xifra demostra l’interès que desperta la televisió garrotxina, amb un dels índex de fidelització més alts de Catalunya. Entre el setembre de l’any passat i el juny del present, Olot Televisió ha tingut un share mitjà superior al 10%. Això la converteix en una de les cadenes de proximitat amb més audiència. Els continguts locals tenen seguiment, sobretot, en jornades especials i programes en directe. N’és un exemple la punta d’audiència de la temporada, que es va aconseguir durant la programació especial del Carnaval d’Olot, amb la retransmissió de la rua i el playback reial. Es va arribar als 47 mil espectadors únics acumulats.

Aquestes bones xifres s’afegeixen a les de l’estudi que va fer la temporada anterior la Universitat Pompeu Fabra, que situaven Olot Televisió com a segona cadena amb més integració social de Catalunya, en web i xarxes socials.