El Club Bàsquet Olot presenta la campanya ‘#FemPinya’ per millorar el finançament de l’entitat

El Club Bàsquet Olot ha presentat la campanya #fempinya, una iniciativa dels equips sèniors de l’entitat per millorar el finançament del club. En aquest marc es vendran samarretes amb el lema i frases que pretenen representar l’esperit del bàsquet olotí.

El Club Bàsquet Olot agrupa prop de 300 jugadors apassionats per aquest esport, però aconseguir finançament per reduir les quotes de les fitxes federatives és una tasca complicada. Per tal d’obtenir un fons extra, els equips sèniors del club han engegat la campanya #fempinya: davant l’augment de públic que es viu als partits del bàsquet olotí, les dues formacions referents del club han dissenyat unes samarretes per afavorir la identificació dels aficionats amb l’entitat i aconseguir un fons extra pels dos sèniors.

En aquests moments, el Bàsquet Olot es finança mitjançant les fitxes federatives dels jugadors integrants del club i de les quotes de soci de l’entitat. Però pateixen un handicap respecte altres equips: no poden posar espònsors al pavelló d’esports. En aquesta línia, el club creu que aviat podrà solucionar aquesta mancança.

El club vendrà a un preu de 10 euros les samarretes taronges que ajudaran a fer pinya amb el bàsquet olotí.