L’Escola d’Art d’Olot programa un seminari sobre ‘Influencers’ per tal de mostrar als alumnes com divulgar el seu treball

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot ha iniciat un seminari sobre ‘Influencers’, persones amb una certa credibilitat sobre un tema concret i que empren les xarxes socials per exposar les seves opinions. Un dels ponents destacats d’avui ha estat Òscar Guayabero, que ha donat el seu punt de vista sobre el concepte.

Molts joves i no tan joves volen ser ‘influencers’, persones que creen tendència a través dels continguts que divulguen per les xarxes socials, però sovint s’erra amb la forma de ser-ho, confonent la repercussió amb la qualitat del que es comparteix. Aquest és un dels aspectes que ha explicat Òscar Guayabero, en una de les conferències destacades sobre el concepte ‘Influencer’, que duu a terme l’Escola d’Art d’Olot en el seu seminari anual. Precisament, Guayabero no es considera ‘Influencer’, però alerta que buscar el trending topic és perjudicial si no es té en compte la coherència del contingut que es divulga.

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot va centrar el seminari amb la temàtica ‘Influencer’ per tal de mostrar als seus alumnes com divulgar el seu treball.

El seminari ‘Influencers, oracles amb wifi’ acabarà demà amb les conferències de Miquel del Pozo i un famós youtuber, que clourà les activitats.