L’Escola Pia d’Olot presenta els Itineraris d’Aprenentatge dels seus alumnes de 2n d’ESO

Els alumnes de segon d’ESO de l’Escola Pia d’Olot presentaven aquest migdia els seus Itineraris d’Aprenentatge, que formen part del projecte SUMEM que duen a terme totes les escoles Pia de Catalunya. Forma part del 33% del currículum de l’alumne i es treballa 10 hores a la setmana.  Avui presentaven el segon, el de mescles, dissolucions i substàncies, que han enfocat en la llet.

Les Escoles Pia de Catalunya han impulsat un projecte anomenat SUMEM que comporta que l’alumne ocupi el 33% del seu currículum amb Itineraris d’Aprenentatge, treballs interdisciplinars que inclouen totes les assignatures del curs. És a dir, enfocar les assignatures en un mateix projecte per treballar aquest tema des de diferents prismes. Avui 61 alumnes de 2n d’Eso de l’Escola Pia d’Olot presentaven el seu Itinerari d’Aprenentatge sobre mescles, dissolucions i substàncies, enfocat en la llet. Un projecte treballat en català, castellà, anglès i francès, com s’ha pogut veure a les presentacions, que alternaven els idiomes. Són treballs en grups de quatre i cinc que permeten que l’alumne faci un estudi científic, lingüístic i social. Cada trimestre implica tres Itineraris d’Aprenentatge, completant-ne nou al final del curs.