L’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Olot ja disposa de cita prèvia

L’Ajuntament d’Olot ja permet demanar hora per anar a fer un tràmit a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Olot. Ara es pot sol•licitar cita prèvia per fer gestions de padró, sol•licituds d’obres o llicències mediambientals.

L’Ajuntament d’Olot ha estrenat aquest mes de març el servei de cita prèvia. Les gestions que suposen un volum més important d’activitat realitzada des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà d’Olot són les que poden demanar-se amb cita prèvia, com tràmits relacionats amb el padró, les llicències d’obres i mediambientals. Aquests representen el 68% dels 26mil tràmits que es van gestionar l’any passat. Cada cita que es demani servirà per solucionar un tràmit. Amb aquesta iniciativa l’objectiu és que les persones no hagin d’esperar més de 30 minuts.