Acord per a la promoció de les empreses turístiques de la comarca sota la marca Costa Brava-Pirineu de Girona

Les empreses turístiques de la comarca fan un pas més per promocionar-se a nivell nacional i internacional. Turisme Garrotxa i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona han signat un conveni de col·laboració que beneficiarà les empreses turístiques de la garrotxins que estan adherides al Servei d’Innovació i Producte que ofereix l’ens garrotxí. L’acord els donarà facilitats per formar part dels Clubs de Màrqueting del Patronat de Turisme.

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona treballa amb diferents Clubs de màrqueting que uneixen el sector públic i privat per promocionar les diferents vessants de la demarcació: Natura i Turisme Actiu, Golf, Cultura i identitat, Enogastronomia, Turisme Esportiu… Ara les empreses garrotxines tindran facilitats per integrar-se en aquests clubs turístics. Això és gràcies a l’acord que el Patronat ha signat amb Turisme Garrotxa, que té l’objectiu de seguir internacionalitzant la comarca i fomentar l’especialització de les empreses del sector.

Les beneficiàries del conveni de col·laboració seran una quarantena  d’empreses turístiques de la comarca adherides al Servei d’Innovació i Producte de Turisme Garrotxa. Tot i que hauran de pagar una quota anual tindran més facilitats per formar part d’aquests clubs de producte i posar-se sota el paraigua d’una marca coneguda a nivell mundial, Costa Brava-Pirineu de Girona.

La signatura va ser el darrer acte de commemoració dels vint anys de Turisme Garrotxa i és un reconeixement al treball i la cooperació que estan fent les dues institucions juntament amb el sector privat en la promoció turística de la demarcació.