17 empreses signen el conveni d’ús de la marca 100% Olot

 Ja són més de 100 empreses les que formen part de la marca 100% Olot després que dilluns es signés el conveni d’ús de la marca a l’Ajuntament d’Olot. Cada una d’elles utilitza una modalitat de marca diferent, la que se li adapti millor. Les més utilitzades són la de 100%Olot i 100%Garrotxa.

Aquest dilluns dia 9 d’abril ha tingut lloc la signatura del conveni del 100% Olot a la Sala de Sessions de l’Ajunament d’Olot. Han estat 17 empreses les qui han signat l’acord de col·laboració per a l’ús de la marca 100% Olot. Es tracta de les empreses Clínica Dental Silvia Bosch, El Petit Cosidor, El Nou Firalet, Fleca Rebull, FV Seguretat, Global Print and Nature, Gràfic Roll, La Copisteria, Llar Nova, Malory, Mundifauna, Natural Training, Olor a Net, Perruqueria MD Tendències, Primer Plat, Simax Perruqueria i Volcànic Room Scape.

L’acte l’ha presidit Estanis Vayreda, , regidor de Promoció Econòmica d’Olot, qui ha fet un discurs d’agraïment a les empreses pel seu compromís.

Aquest projecte va néixer l’any 2012 i aquest és el sisè acte de signaura que es fa. A dia d’avui 100% Olot ja compta amb 7 associacions empresarials, 104 empreses i 26 entitats que aposten per utilitzar la marca i donar-la a conèixer. Estanis ha explicat que cada empresa utilitza la marca 100% Olot amb diferents formats, algunes en packaging, altres amb fulletons de promoció però totes elles impulsen uns valors de ciutat sobre la feina ben feta, l’autenticitat i l’orgull.

El 100% Olot vol ser la marca de ciutat que permeti a les empreses i les entitats mostrar el seu compromís amb els valors i l’essència de ciutat.