La nova i-botiga de l’Oficina de Turisme d’Olot reforça el vincle amb la comarca

La nova i-botiga de l’Oficina de Turisme obrirà les portes aquest proper dissabte després d’haver canviat l’empresa que la gestionava. Ho farà amb un rentat de cara que té per objectiu atreure més públic i oferir una mostra més gran de productes propis de la comarca. Però aquesta no és la única novetat.


La i-botiga de l’Oficina de Turisme comença una nova etapa. La presentació no serà fins dissabte i serà un espai dedicat als productes artesans i als dissenyadors i artistes locals. L’empresa EducArt és la nova gestora de la botiga i la conceben com un complement de l’oficina de turisme. A més tindrà un recorregut per a que el client pugui veure l’evolució de la comarca des del volcanisme fins l’actualitat, passant per l’època pre-històrica, la medieval i la industrial. També hi haurà un espai per a la Faràndula olotina. S’amplia la oferta degut a que l’oficina incrementa el nombre de visitants any rere any. L’espai està pensat per a ser un reflex del territori i per això també s’estrena un espai expositiu en col·laboració amb l’Ajuntament d’Olot i el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa anomenat 15 indrets. Són 15 espais d’especial interès i obligada visita que, a més, compten amb facilitats com aparcament i punts d’informació.