Olot s’adhereix durant el juny a una campanya de promoció del comerç al Nucli Antic

Olot s’adhereix a una campanya de dinamització del comerç de proximitat: es tracta de la iniciativa ‘Barris antics, molt per oferir, molt per descobrir’, que durarà fins el proper 30 de juny. Per cada compra que es faci als establiments adherits, el client s’emportarà una butlleta per a un sorteig.

Per tal d’incentivar les compres als nuclis antics, Olot participa en una campanya comuna de dinamització anomenada ‘Barris antics, molt per oferir, molt per descobrir’, que promouen 37 municipis arreu de Catalunya. Segons l’Ajuntament, es van adherir a la iniciativa per seguir impulsant el comerç de barri.

Estanis Vayreda, regidor de Promoció Aj. Olot: “Ens adherim també en la línia de les propostes que es volen aplicar al PIAM del Nucli Antic, i perquè la majoria del comerç es troba en aquest indret de la ciutat”.

La iniciativa es manté fins el 30 de juny, on cada compra que faci el client en algun dels establiments adherits, es rebrà una butlleta per a participar en un sorteig. Els guanyadors podran gaudir de 37 experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles o lots que ofereixen els municipis participants a la campanya.

La campanya de dinamització ‘Barris antics, molt per oferir, molt per descobrir’ compta amb la col·laboració de l’Ajuntament, l’Associació de Comerciants, l’Associació de placers, l’Associació d’hostalatge i Turisme Garrotxa