La campanya Acolor dóna impuls al teixit comercial de la ciutat d’Olot a l’espera de la campanya de Nadal

El sector comerç travessa un moment complicat arreu. Per això des de l’Associació de Comerciants i l’Ajuntament d’Olot posen en marxa la segona edició de la campanya Acolor. Aquesta iniciativa pretén impulsar el nucli comercial de la ciutat tot premiant als clients que hi participin amb alguns descomptes. La campanya s’allargarà fins el proper 17 de novembre.


Donar a conèixer l’ampli teixit comercial de la ciutat. Amb aquest objectiu principal arriba la segona edició de la campanya Acolor impulsada per l’Associació de Comerciants d’Olot.

La campanya divideix els comerços associats que hi participen en 8 categories dividides en 8 colors diferents. Un cop el client compri en un establiment determinat se li entregarà una butlleta d’un altre color a la categoria que correspongui al comerç on acaba de comprar i que els permetrà obtenir descomptes i regals. Una campanya que pretén impulsar les ventes en una època d’espera del Nadal.

Estanis Vayreda, Regidor Promoció Ciutat Ajuntament d’Olot: “Aquesta campanya és en un mes de novembre que donarà entrada en la campanya més important de l’any com és la de Nadal i per tant serveix per escalfar motors. El novembre és un mes complicat ja que sortim d’un mes escolar, com és el setembre, amb moltes despeses en aquesta matèria. És important promocionar el consum en aquestes dates just abans del Nadal”.

Per aquesta edició la campanya ha introduït alguna novetat com la reducció de la durada i la celebració del sorteig final que es farà un únic dia, en aquest cas el 17 de novembre que serà l’últim dia de la campanya.

Àngel Girona, Responsable Tècnic de l’Associació de Comerciants d’Olot (ACO):“Ja la varem fer l’any passat per que sempre hi ha gent que sol anar sempre a la mateixa botiga i volíem que hi hagués coneixement també de tot l’ampli teixit comercial que tenim a la ciutat  que hi és però es desconeix per la costum que tenim sempre d’anar allà mateix”.

Amb aquesta campanya l’Associació de Comerciants i l’Ajuntament d’Olot volen impulsar el sector comerç que actualment es troba en un moment complicat arreu. Una iniciativa que escalfarà motors a la ciutat per la temporada de Nadal, una de les més fortes de tot l’any.

 

Deixa un comentari