La campanya Black Friday arriba als comerços d’Olot amb algunes reticències

La campanya del Black Friday arriba també aquest cap de setmana a la Garrotxa. Els botiguers reben la iniciativa amb cert recel per que no creuen que aporti gaires beneficis als seus negocis. Des de l’Associació del Comerciants d’Olot creuen que les iniciatives per augmentar les ventes sempre són bones sobretot tenint en compte que el mes de novembre és un mes delicat a les portes del Nadal.


El comerç olotí se suma un any més a la campanya del Black Friday.  Les botigues aprofiten per intentar animar la venta en un mes tradicionalment delicat a les portes del Nadal. Per això des de l’Associació de Comerciants d’Olot, no s’ha marcat cap preferència a seguir entre els associats i per tant n’hi ha que participen de la iniciativa i d’altres prefereixen mantenir-se’n al marge. El que si que recalquen des de l’Associació és que qualsevol iniciativa que pugui incentivar les ventes és bona.

Jordi Rovira, President Comerciants d’Olot: “el mes de novembre és un mes de ventes baixes. Per això penso que campanyes que puguin ajudar a incentivar les ventes, no necessariament de grans descomptes, pot ser bona”

L’entitat veu la campanya amb recel ja que per una banda pot animar les ventes en un mes complicat però pot ser contraproduent ja que la gent prefereix esperar-se a comprar per veure quins descomptes aplicarà cada botiga.

Jordi Rovira, President Comerciants d’Olot: “lo que fa molta gent és esperar-se. I el que pots vendre en dos dies t’afecta tota la setamna. És una cosneqüència més d’aquestes campanyes”

Des de l’entitat es veu excessiu que la campanya s’allargui en algunes zones fins a una setmana i consideren que la durada ideal és de dos dies el cap de setmana. La implicació de cada cop més comerços al Black Friday també és degut a la influència que te en la societat una campanya que arriba a oferir descomptes majoritàriament d’ entre el 30 i el 40%

x