Ja estan obertes les reserves de la setena edició de l’Olotx2 que es celebrarà del 22 al 24 de febrer

L’Olotx2 tornarà a omplir d’activitat la capital garrotxina entre el 22 i el 24 de febrer. Enguany la campanya es fa coincidir amb la Botiga al Carrer. En total en aquesta setena edició hi participaran  una vuitantena de restaurants, allotjaments i empreses d’activitats i 60 comerços. La pàgina web per fer les reserves ja està oberta.


Un any més la presentació de la campanya Olotx2 s’ha fet coincidir amb l’obertura de la pàgina web de l’esdeveniment, olotx2.cat . Per tant les reserves per a la setena edició ja estan obertes. En aquesta setena edició hi participen prop de 40 restaurants d’Olot i la Garrotxa, més de 30 allotjaments i 12 empreses d’activitats que ofereixen dos estades, menús o activitats al preu d’una. La campanya com cada any es celebra el febrer, enguany entre els dies 22 i 24, una època amb poca activitat turística.

Isabel Morera, Associació d’Hostalatge de la Garrotxa: “Aquesta és una campanya que no es fa a ple estiu que estem al 100% tots els establiments, sinó que ens permet promoure la Garrotxa en altres èpoques. També el que notem d’uns anys ençà és que no només ve públic de fora sinó també de la comarca”

Enguany a més l’Olotx2 es fa coincidir amb la gotiga al carrer. Per tant, als començos a banda de les ofertes 2×1 habituals també sortiran al carrer encarant la recta final de la temporada de rebaixes. La Botiga al carrer es farà dissabte tot el dia i diumenge al matí amb una 60a de comerços.

A l’Olotx2 2019 no hi faltaran les actuacions. El tret de sortida de la campanya es farà el divendres 22 de febrer amb l’espectacle iTime d’en Peyu. L’actuació per al públic familiar serà diumenge al matí amb l’espectacle Funkids mentre que dissabte a la tarda la música serà present en diversos escenaris del centre d’Olot, enguany amb un denominador comú: Totes les propostes provenen del Cabal Musical.

Jordi Serrat, programador musical Insitut Municipal de Cultura Olot: “Aquest és un projecte d’innovació social i d’inclusió en el que s’agafa, a través d’uns càstings, a una sèrie de grups de diferents districtes de Barcelona i se’ls fa un acompanyament durant dos anys amb assessorament musical, d’imatge i promoció”

L’Olotx2 és una iniciativa per promoure i donar a conèixer la capital garrotxina coma destí turístic presentant activitats que es poden dur a terme tot l’any. L’any passat es calcula que la campanya va generar un impacte econòmic d’uns 470.000 euros.

Deixa un comentari