Creen la Guia TOP Garrotxa amb la voluntat que esdevingui el directori empresarial de referència de la comarca

Enric Olea, director general de Global Print and Nature, ha presentat la Guia TOP Garrotxa, el nou directori empresarial de la comarca que té com a objectiu donar a conèixer el gran ventall de productes i serveis que ofereixen les empreses de la comarca. La guia s’ha presentat en dos formats, el llibre, una eina de consulta que es podrà trobar a les empreses, equipaments públics i associacions, i el format web, que es pot consultar a la pàgina www.empresestopgarrotxa.com en qualsevol suport digital. El projecte compta amb el suport institucional de les agrupacions empresarials i l’agència comarcal DinàmiG.

Enric Olea, director General de Global Print and Nature i creador de la guia: “Hem creat la guia perquè sigui la referència empresarial dins la comarca de la Garrotxa. Està posicionada dins de totes les institucions, equipaments públics, està a la taula de més d’un centenar d’empreses de la comarca, així com de totes les que vulguin participar. Està també promocionada per tots els mitjans de comunicació, a més de 20.000 volants perquè tots els usuaris sàpiguen que poden accedir a la seva versió web”.


El directori comença el seu recorregut amb una gran campanya de promoció que inclou un sorteig per als clients a través de codis QR. Els ciutadans hauran de trobar el codi a les empreses membres de la guia. En descodificar-lo amb el mòbil, els apareixerà un codi que han d’enviar a un correu electrònic juntament amb les seves dades personals. Els participants entraran a un sorteig de més de mil euros repartits en quantitats que van dels 3 als 300 euros.

Enric Olea, director General de Global Print and Nature i creador guia: “En aquest cas, tots les empreses tindran de 3 a 300 euros per destinar als usuaris que hi vulguin accedir”.

La Guia TOP Garrotxa ha comptat amb un equip de professionals que han contribuït a prestigiar les empreses que hi surten amb un producte d’excel·lència. El direcotri ha estat dissenyat per Montsalvatge Comunicació en el seu format paper i per Foxnice en els seu format web. Els continguts han estat coordinats i revisats pel periodista Joan Manuel Robles i, finalment, ha estat acabada a la Impremta Aubert.

Deixa un comentari