Noel Alimentaria entra al rànquing de les 50 empreses preferides pels ciutadans de l’estat

L’empresa garrotxina Noel Alimentaria entra al top 50 de les marques preferides pels espanyols segons el rànquing que elabora la consultora Kantar. Ha estat gràcies a un creixement d’un 5,1% que l’empresa ha aconseguit la posició número 50 al rànquing. L’informe de la consultora determina que els principals motors que impulsen el creixement d’una empresa són la seva aposta per a la innovació, la inversió en publicitat, les promocions, estar disponibles als punts de venda i utilitzar el consum fora de la llar.


Noel Alimentaria és especialista en la producció i distribució de pernil cuit i curat, embotits i carns fresques tant pel mercat nacional com internacional i s’ha convertit en una de les principals empreses espanyoles d’elaborats carnis amb l’objectiu de complir tres premisses; la salut, la conveniència i el plaer.

La garrotxina comparteix rànquing amb altres empreses punteres en el seu sector com Coca-Cola, El Pozo, Campofrío o Asturiana, situades a les quatre primeres posicions.